چاپ و تبلیغات - مطالب ارسال شده توسط admin

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 37
بازدید دیروز : 5
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 9
آي پي ديروز : 4
بازدید هفته : 135
بازدید ماه : 390
بازدید سال : 1,668
بازدید کلی : 6,074
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.188.111.130
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : شنبه 29 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

یک سازه تحت تاثیر مجموعه ای از نیروهای مختلف در شرایط گوناگون قرار می گیرد . این نیروهای وارده بر اساس طراحی سازه مورد نشر سطوح مختلفی از نیروهای کششی را به میلگرد های موجود در یک سازه بتن مسلح و یا بخش های بتنی یک سازه کلی وارد می اورند . با عنایت به این مهم اتصال میلگرد ها در یک سازه بتن مسلح و یا بخش های بتنی یک سازه کلی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشند .

استفاده از وصله های مكانیكی در آیین نامه ها و استانداردهای بین المللی مانند ACI-318 و همچنین در مبحث نهم مقررات ملی ساختمان توصیه گردیده است. با توجه به وجود مشكلات عدیده ی اجرایی در سازه های بتنی سنگین به دلیل استفاده از میلگردهای قطور، به كارگرفتن وصله های مكانیكی راه گشا بوده و علاوه بر ایجاد وصله مطمئن، سایر مشكلات جانبی مرتبط با تراكم آرماتور در سازه های بتنی را نیز برطرف می نماید. علاوه بر این در هر سازه بتنی در حدود 15% آرماتور مصرفی به صورت وصله پوششی در بتن باقی می ماند. با استفاده از اتصالات مكانیكی نه تنها از باقی ماندن آرماتور به صورت مهار پوششی آرماتور جلوگیری می گردد، بلكه ضایعات آرماتور نیز به حداقل كاهش می یابد.

وصله مکانیکی (Mechanical Splice) یک قطعه مکانیکی  برای ایجاد اتصال بین دو میلگرد است که این امکان را برای آماتور فراهم میکند که در ناحیه ی اتصال نیز رفتاری مانند میلگرد یکپارچه داشته باشد. سهولت استفاده، قابلیت اطمینان، تمامیت ساختاری، و حداقل ازدحام میلگرد مزایای استفاده از  سیستم اتصال مکانیکی هستند.سیستم وصله مکانیکی نیازهای مخاطبین خود را تحت کشش، فشرده سازی و بارگذاری های چرخه ای را برطرف می‌کند. اتصال مکانیکی بهینه‌ترین نوع ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اتصال میلگرد
است و تمامی ضوابط و مقررات آیین نامه های ملی و بین المللی را ارضا می‌نماید.

جوش سر به سر یا فورجینگ  از روش های جوشکاری با گاز اکسی استیلن میباشد که در آن دو سر میلگرد جهت اتصال در وضعیت دمایی پایین تر از دمای ذوب قرار گرفته و توسط فشار وارده درهم ادغام میشوند. در این روش حرارت حاصله جهت رسیدن به این دما ناشی از سوختن گاز اکسیژن و استیلن در مشعلی است که چند خروجی شعله جهت یکنواخت کردن حرارت در کلیه سطوح مقطع گرد میلگرد حاصل می شود . این روش از روش های جوشکاری ذوبی کامل به حساب نمی اید بلکه نوعی روش جوشکاری فاز جامد می باشد که عمل اتصال را بدون ذوب کردن کامل فلز پایه انجام می دهد .

فورجینگ در بابل با اپراتور حرفه ای در سریع ترین زمان ممکن و مناسب ترین قیمت

نویسنده:

تاریخ: 1400/04/27 ساعت: 21:35

نظرات(0)

تعداد بازديد : 23

به این پست رای دهید:

میله نگه ‌دارنده میلگرد
به میله نگه‌ دارنده میلگرد، کلمپ هم می گویند. از این بخش برای قرار دادن دو میلگرد در یک راستا استفاده می ‌شود و خود شامل اجزای مختلفی مانند کلگی، فک ثابت، فک متحرک، پیچ‌ های تنظیم و پیچ‌ های نگه‌ دارنده است.

مخزن ‌ها، لوله‌ های عبور گاز، شیرها و فشارسنج
در جوش سر به سر میلگرد دو مخزن نیاز است که یکی برای گاز استیلن و دیگری برای گاز اکسیژن استفاده می ‌شود. هر کدام از این مخزن ‌ها دارای شیرهای عبور گاز و فشارسنج ‌هایی هستند که فشار گاز عبوری را سنجش و کنترل می ‌کند. گاز خارج ‌شده از این مخزن ‌ها توسط لوله ‌هایی به بیرون هدایت می‌ شود. هر کدام از این مخزن ‌ها یک مانومتر دارند که دارای دو درجه است. یکی از این درجه ‌ها به سمت خود مخزن است که نشان ‌دهنده فشار گاز داخل مخزن است و درجه دیگر نشان‌ دهنده فشار گاز خروجی از مخزن است. باید به این نکته توجه شود که فشار مخزن اکسیژن باید بین 5 تا 7 bar و فشار مخزن استیلن باید 0.5 bar باشد.

دستگاه برش سرد
سطح مقطع میلگرد برای به ‌کار برده شدن در روش جوش فورجینگ باید صد در صد صاف و صیقلی باشد. هر گونه زنگ ‌زدگی، خوردگی و له ‌شدگی مانع کار خواهد شد. دستگاه برش سرد برای برش سطح مقطع میلگرد استفاده می ‌شود تا بتواند در فرآیند جوش فورجینگ به‌ کار برده شود. استفاده از سایر دستگاه ‌های برش برای این منظور اصلاً مناسب نیست و می ‌تواند خطراتی را به بار آورد که جبران ‌ناپذیر میباشد.

دستگاه اعمال فشار
وظیفه این دستگاه، ايجاد نيرو به ‌وسیله فشار روغن است که توسط سیلندر هيدروليک این کار را انجام می ‌دهد و میلگردها را پس از گرم شدن به هم متصل یا به‌ اصطلاح فورج می‌ کند. همچنین فشار را به نسبت قطر میلگرد می ‌تواند زیاد یا کم کرد. شیر تنظیم فشار در این دستگاه به ‌صورت دستی کار نماید.

مشعل
گازهای استیلن و اکسیژنی که توسط لوله‌ ها به بیرون هدایت شده ‌اند به یک مشعل می ‌رسند و در داخل مشعل با هم ترکیب می‌ شوند. با ترکیب گازهای اکسیژن و استیلن مخلوطی به دست می ‌آید که قابلیت اشتعال دارد و برای گرم کردن سر میلگرد و نرم و خمیری کردن آن مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین مشعل دارای شیرهای تنظیم است که با تنظیم میزان خروجی گازهای اکسیژن و استیلن و کم‌ و زیاد کردن این ترکیبات می‌ توان مخلوط گازی با ویژگی ‌های متفاوت ایجاد کرد که روی ویژگی ‌های شعله حاصله تأثیر دارد و بسته به کاربرد مورد نظر این تغییرات اعمال می‌ شود.

جوش سر به سر میلگرد - فورجينگ | شرکت پویاگستر | فروش دستگاه و اجرای جوش سر  به سر ميلگرد

فروش دستگاه های جوش سربه سر میلگرد در بخش آگهی رایگان شهر24

نویسنده:

تاریخ: 1400/03/09 ساعت: 16:30

نظرات(0)

تعداد بازديد : 24

به این پست رای دهید:

اهمیت اینترنت و تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده بطوریکه هر سایت پربازدیدی را باز می کنی تبلیغات جر اصلی آن سایت به حساب می آید. وقتی یک سایت ورزشی را باز می کنی بنر های تبلیغاتی چشمت را اذیت می نماید، وقتی در یک مجله علمی وارد می شوی نیز اینگونه میباشد. روزنامه ها، فضاهای خالی شهر به جای دادن امید و ایجاد فضاهای سبز پر شده است از فضای تبلیغاتی و این در حالی میباشد که افزایش این فضاها چالش هایی را هم برای مردم، و هم برای برندها ایجاد کرده است.

چالش اصلی این است که چطور و چگونه وارد دنیای تبلیغات شویم تا هم هزینه ای که می کنیم به برندینگ ما کمک کند و هم به افزایش فروش و مشتری… البته لازم به ذکر است که نوشتن یک نسخه برای همه بیماران درست نخواهد بود! هر برندی و کسب و کاری با توجه به گذشته، وضعیت حال و اهدافی که در آینده دنبال می کند باید برنامه تبلیغاتی متفاوتی را برای خود ترسیم کند. 

ما همه چیز را در اینترنت جستجو می کنیم

آشنایی با انواع روش های تبلیغ در فضای مجازی در آگهی رایگان شهر24

بازار تبلیغات اینترنتی

در دنیای امروز، برای هیچ کشوری، پیشرفت علمی قابل توجهی را بدون وجود اینترنت نمی توان تصور کرد و به همین دلیل هم هست که سرعت اتصال به اینترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها یک فاکتور مثبت در نظر گرفته می شود. حال گرایش بیش از پیش نسل جدید به اینترنت را هم به آن اضافه کنید می بینید که استفاده کنندگان از اینترنت روز به روز در حال افزایش میباشد.

هر جا که مخاطب افزایش می باید طبیعتا بازار پر سود تبلیغات هم وارد میدان می شود بازاری که هنوز در ایران خیلی جدی گرفته نشده است ولی با توجه به مزایای آن بسیار جذاب خواهد بود.

دنیای مجازی ما

ما انسانها به صورت ناخودآگاه دنیای جدیدی به نام فضای مجازی درست کردیم که بنابر آمارها تقریبا نصف زمان خود را در آن می گذرانیم. حالا که همچین فضایی در دسترس است برند ها و کسب و کارهای مختلف به فکر این می افتند که چگونه در اینترنت حضور داشته باشند؟ از چه ابزارهایی برای حضور و تبلیغ در این فضای مجازی استفاده نمایند.

همه از اینترنت استفاده می کنند! شما چطور؟!

کاربران اینترنتی دیگر فقط نوجوان و جوانان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند. الان دیگر مادرها و پدرها و حتی پدربزرگها و مادر بزرگها به دنیای اینترنتی وارد شده اند. کسانی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند. نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه های کشور را دارد.

زندگی گره خورده به اینترنت

در حال حاضر چک کردن قیمت هر چیزی از طریق اینترنت آسان است. دنبال کردن آخرین اخبار جهان، دیدن خلاصه بازی فوتبالی که دیشب خسته بودید و خوابتان برد، دیدن فیلمی نوستالژی یا یک کارتون قدیمی، گوش دادن به آهنگی که به شما آرامش می دهد و… همه از طریق اینترنت امکان پذیر میشود.

درج تبلیغات اینترنتی یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که در سایت ایستگاه میتوانید آموزش ببینید

نویسنده:

تاریخ: 1400/02/13 ساعت: 22:55

نظرات(0)

تعداد بازديد : 17

به این پست رای دهید:

بهترین روش‌های تبلیغات در سال ۲۰۲۰

تبلیغات مجازی

به صورت خلاصه، با سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی موفقیت کسب‌وکار شما می‌تواند چند برابر شود. در ادامه با موثرترین استراتژی‌های تبلیغات مجازی در سال ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید:

کارآمدترین راهکارهای تبلیغات مجازی در سال ۲۰۲۰

۱. تبلیغات در موتورهای جست‌وجو

یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغات مجازی ، تبلیغات در موتورهای جست‌وجو یا Search Engine Marketing (SEM) است و طبیعتا بهترین روش در این حوزه، تبلیغ در گوگل ادوردز است.

مهم‌ترین مزیت پلتفرم تبلیغاتی گوگل (گوگل ادز یا گوگل ادوردز سابق) این است که می‌توانید جایگاه وب‌سایت خود را در گوگل ارتقا دهید. بنابراین، کاربران بسیار سریع‌تر تبلیغ شما را می‌بینند؛ چرا که این تبلیغ در جست‌وجوهای مرتبط آنها نشان داده می‌شود.

جهت آشنایی و معرفی سایت های تبلیغاتی و آگهی تبلیغاتی  به سایت دیوار مراجعه نمایید.

این نوع از تبلیغات معمولا بر اساس روش Pay Per Click یا PPC کار می‌کنند؛ بدین معنی که شما تنها برای کلیک‌هایی که تبلیغ شما دریافت می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید. روش‌های پرداخت تبلیغات گوگلی ، انعطاف‌پذیر هستند؛ شما حتی می‌توانید بیشترین تعداد کلیکی که (برای یک کلمه کلیدی خاص)‌ حاضر به پرداخت هزینه برای آن هستید را تعیین کنید.

فرمت تبلیغات در گوگل به این شکل است که شما ۲۵ کاراکتر برای تیتر، ۷۰ کاراکتر برای متن و ۳۵ کاراکتر برای URL تبلیغ خود مشخص کنید.

برای مثال فرض کنید شما قصد دارید در گوگل تبلیغ کنید. بنابراین عبارت «تبلیغ در گوگل» را جست‌وجو می‌کنید. نتایجی در که ابتدای لیست نتایج جست‌وجو نشان داده می‌شوند، کسب‌وکارهای مرتبط با تبلیغ در گوگل هستند که در گوگل تبلیغ کرده‌اند. نتایج بعد از تبلیغات نیز، سایت‌هایی هستند که با تکنیک‌های سئو ( SEO ) جایگاه خود در گوگل را ارتقا داده‌اند.

جذاب است. نه؟ اما توجه به این نکته مهم است که هم کیفیت تبلیغات شما در گوگل مهم است و هم کیفیت وب‌سایت کسب و کار اینترنتی شما. منظور ما از کیفیت وب‌سایت، محتوای جذاب و رعایت اصول سئو است.

پس برای این که از تبلیغ در گوگل بیشترین نتیجه را بگیرید، بهتر است با کمک متخصصان آژانس‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند این کار را انجام دهید. مسلما چنین تبلیغاتی اگر اصولی و توسط متخصصان این حوزه اجرا شوند، منجر به افزایش ترافیک بی‌سابقه برای وب سایت کسب و کار اینترنتی شما می‌شود.

از جمله آژانس‌های تخصصی تبلیغات در گوگل می‌توان به آژانس افراک (afrak.com) اشاره کرد. این آژانس تبلیغات آنلاین، پارتنر رسمی گوگل، متخصص و مشاور اجرای تبلیغات آنلاین و دیگر استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ است.

تبلیغات مجازی

 

۲. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

امروزه مزیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی، بر هیچ کسب‌وکاری پوشیده نیست. این روش نه تنها یک استراتژی موثر در بازاریابی دیجیتال است، بلکه برای تبلیغات مجازی نیز بسیار کارآمد است. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر محبوب می‌شود.

بیشتر شبکه‌های اجتماعی محبوب ابزار تبلیغات دارند. ابزارهای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، به شما این امکان را می‌دهند تا مخاطبان تبلیغات‌تان را بر اساس جنسیت، سن، مکان و حتی رفتارها و علایق انتخاب کنید. در این صورت شانس شما برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب، بسیار افزایش می‌یابد.

یکی از مزیت‌های مهم تبلیغات آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، هزینه نسبتا کم آن است. در حقیقت بر اساس مطالعات، حدود پنجاه درصد از بازاریابان B2B، معتقدند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار یا نسبتا کم‌هزینه است. بنابراین اگر به دنبال استراتژی‌های تبلیغات آنلاین کارآمد و کم‌هزینه هستید، این گزینه را حتما در نظر بگیرید.

اگر به دنبال حضور و فعالیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی هستید، تبلیغات در این شبکه‌ها را فراموش نکنید.

جهت ثبت هر گونه آگهی رایگان به سایت های مجاز مراجعه نمایید.

۳. تبلیغات در بلاگ‌ها

در این قسمت منظور ما تبلیغاتی که در بلاگ‌ها نمایش داده می‌شوند نیست؛ چرا که با استفاده از تبلیغات در گوگل و یا تبلیغات بنری، می‌توانید به این هدف دست یابید. در این قسمت می‌خواهیم روشی از تبلیغات مجازی را معرفی کنیم که هنوز چندان شناخته شده نیست. این روش، تبلیغات غیرمستقیم در بلاگ‌ها است.

منظور از تبلیغات غیر مستقیم در بلاگ‌ها، این است که شما مبلغی را به بلاگ‌های پربازدید پرداخت می‌کنید و در عوض آنها، مطلبی مرتبط با محصولات و خدمات شما در بلاگ‌شان منتشر می‌کنند. مطلبی که در نهایت توجه کاربر را به محصولات و خدمات و همچنین کسب‌وکارتان جلب کند. حتی در ازای این مطلب، به جای پرداخت پول می‌توانید محصولات یا تسهیلاتی در ارتباط با خدماتتان را به آنها پیشنهاد دهید.

اگر بلاگ‌های پربازدیدی می‌شناسید که در میان مخاطبان هدفتان محبوب هستند، این روش از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای تبلیغات مجازی است.

۴. بازاریابی ایمیلی (email marketing)

ایمیل مارکتینگ، از قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات مجازی است. اگر از این روش درست و به‌جا استفاده نکنید، قطعا باعث آزرده‌خاطر شدن مخاطبان‌تان خواهید شد؛ اما استراتژی که در این زمینه مد نظر ماست، ایمیل‌هایی است که برای مشتری خلق ارزش می‌کند.

شما می‌توانید برای مشتریانی که مایل به اطلاع از اخبار آخرین محصولات و خدمات‌تان هستند، ایمیل‌های مرتبط با این موضوعات را ارسال کنید. علاوه بر این ایمیل‌ها، ایمیل‌هایی که حاوی محتوای ارزشمند و جذاب هستند نیز مسلما به سود کسب‌وکار شما عمل می‌کنند.

بازاریابی ایمیلی پتانسیل بازدهی بسیار خوبی دارد. بر اساس پژوهش‌ها، هر یک دلاری که در استفاده از این روش هزینه می‌کنید، می‌تواند تا ۴۴ دلار برای شما بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد.

البته رسیدن به چنین سودی، نیازمند آزمون و تحلیل پیوسته ایمیل‌هایی است که در این روش می‌فرستید. شما به صورت منظم باید قالب‌ها و محتواهای متفاوتی را امتحان کنید تا در نهایت از نتایج تبلیغات مجازی خود در حوزه بازاریابی ایمیلی راضی شوید.

۵. تبلیغات ویدئویی (Video advertising)

ما هرروز بیشتر و بیشتر محتوای ویدئویی مصرف می‌کنیم. این موضوع، تبلیغات ویدئویی را به یکی از کارآمدترین روش‌های تبلیغات مجازی تبدیل می‌کند.

به عنوان مثال، با تبلیغ در یوتیوب (youtube)، تبلیغ ویدئویی شما در ابتدای ویدئوهای مرتبط برای کاربران نمایش داده می‌شود. تبلیغات ویدئویی بیشتر از تبلیغات متنی و تصویری می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

کلام آخر

برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات مجازی روز به روز بیشتر در دسترس کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و روش‌های سریع، کارآمد و آسان در اختیار آنها قرار می‌دهد. به همین دلیل اکثر کسب‌وکارهای آنلاین هر روز بیشتر به این نوع تبلیغات علاقه‌مند می‌شوند.

پیش از سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی ، در نظر داشتن سه نکته ضروری است: بهتر است بلاگ داشته باشید؛ حتما در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و استراتژی بازاریابی آنلاین خود را تدوین کرده باشید.

تصور کنید یک مغازه با ویترینی بسیار جذاب در یکی از بهترین خیابان‌های دنیا داشته باشید که ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال باز است! این تقریبا همان چیزی است که با سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی به دست می‌آورید: بیشتر در معرض دید هزاران مخاطبی قرار می‌گیرید که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند؛ اما حتی نمی‌دانستند کسب‌وکار شام وجود دارد!

نویسنده:

تاریخ: 1400/01/31 ساعت: 18:23

نظرات(0)

تعداد بازديد : 17

به این پست رای دهید:

طرح توجیهی یا feasibility study  یک مطالعه همه جانبه راجب یک پروژه یا یک ایده است. به زبان ساده تر این اسناد نگارش شده همانطور که از اسمش مشخص است کمک می کند تا بقیه افراد ( نهاد ها٬ سازمان ها و بانک ها ) را نسبت به موفقیت پروژه توجیه و به دلایل کافی استناد نماید. اما در درجه اول خود شخص متقاضی از نگارش طرح منتفع می شود. در زیر تعدادی از مزایای تهیه طرح را ذکر کرده ایم.

- بررسی دقیق پروژه با استفاده از اطلاعات روز

بررسی همه جانبه بازار محصول در داخل و خارج از کشور

- پیش بینی آینده محصول در سناریو های مختلف

- گردآوری و تدیون اطلاعات مربوط به فرآیند تولید و ماشین آلات مورد نیاز

محاسبه شاخص های اقتصادی همانند NPV ٬  IRR و …

- و …

برای درک راحت تر یک مثال میزنیم؛ تصور کنید که در حال احداث کارخانه تولید سوسیس و کالباس در ایران میباشید. قطعا قبل از اینکه کار اجرایی انجام دهید اطلاعاتی همچون تعداد شرکت های فعال در محل احداث کارخانه و ظرفیت هر کدام٬ تعداد دام ایران جهت تهیه مواد اولیه و استان هایی که بیشترین تولید دام را دارند٬قیمت ماشین آلات و فرآیند تولید به شما جهت تصمیم درست تر کمک خواهد نمود.

کارشناسان ارزیابی طرح نیز با بررسی مدارک و مستندات راحت تر میتوانند شما را در امر مشارکت یاری کنند. همینطور دریافت مجوز ها و پروانه ها از نهاد های مختلف نیز مستلزم توجیه کردن آن سازمان میباشد.

پس از تهیه طرح شما میتوانید سرمایه گذاران و یا بانک ها را نسب به توجیه پذیر بودن ایده خود متقاعد نمایید و نسبت به تامین بودجه اقدام نمائید. روی دیگر طرح توجیهی گفتن واقعیت ها قبل از اجرا است. شاید ایده مورد نظر شما در زبان سودآور و موفق باشد اما با بررسی دقیق و در نظرگیری شرایط پروژه خلاف آن اثبات گردد و انتظارات را برآورده نکند. پس بهتر است قبل از هر اقدام اجرایی بررسی های لازم انجام شود تا ضرر به حداقل میزان خود برسد.

فرآیند تهیه طرح توجیهی چگونه است ؟

یک طرح توجیهی باید توسط افراد متخصص هر صنعت نوشته شود. برای مثال در تهیه طرح پتروشیمی دوده صنعتی ( بلک کربن ) احتیاج خواهد بود تا چند کارشناس شامل مهندس صنایع٬ مهندس شیمی٬ مهندس پتروشیمی٬ مهندس محیط زیست ( یا منابع طبیعی ) و البته مهندس برق و مکانیک ٬ هر بخش را به شکل فنی مورد بررسی قرار دهند و نتایج معتبر را بدست آورند. در ادامه تمامی نتایج در یک سند گردآوری میشود و با استفاده از نرم افزار های مالی همانند کامفار محاسبه و اثبات می شود.

یک طرح توجیهی شامل چند بخش زیر است :

بازار : بررسی وضعیت محصول در بازار (عرضه و تقاضای محصول) ، میزان صادرات و واردات آن و همچنین جزئیات فعالیت رقبا

مالی : محل بررسی شاخص های مالی همانند کل میزان سرمایه گذاری٬ دارایی ها، هزینه ها، در آمد و....

قسمت اخر نیز همانطور که بالاتر اشاره شد بخش محاسبات کامفار است.

فنی :‌ فرآیند تولید، ظرفیت تولید و جزئیات ماشین آلات مورد استفاده و البته ساختمان ها


نویسنده:

تاریخ: 1400/01/16 ساعت: 15:41

نظرات(0)

تعداد بازديد : 23

به این پست رای دهید:

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

اجازه بدهید تا برای شروع ابتدا به تعریف مسئله‌ی تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی اشاره کنیم. این روش در واقع نوعی تبلیغات آنلاین است که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، ویچت و غیره تمرکز دارد. شما می‌توانید با معرفی برند خود در یکی از این شبکه ها ، بیزینس خود را تبلیغ ‌کنید. به این صورت تعدادی از بینندگان آن کانال را که در واقع مخاطبان خاص شما هستند، هدف قرار داده و به سمت خود جذب کنید و در نهایت به شغل خود رونق دهید.

چرا تبلیغات در تلگرام

  • تلگرام در حال حاضر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است. نیازی به گفتن نیست که در سال‌های اخیر تلگرام تبدیل به محبوب‌ترین برنامه ارتباطاتی در میان ایرانیان شده است.  طبق آمار financialtribune.com 45 میلیون ایرانی کاربر تلگرام هستند. هر کسب‌وکاری جهت نمایش محصولات خود می‌تواند از کانال تلگرامی استفاده کند و به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کند.
  • شما با استفاده از تبلیغات در تلگرام با کمترین هزینه می‌توانید بهترین نتیجه‌ها را بگیرید.
  • در تبلیغات به روش سنتی، تبلیغ شما در محدوده‌ی کوچکی دیده می‌شود؛ اما در تبلیغات اینترنتی که یکی از بسترهای آن هم تبلیغات تلگرام است، می‌توانید برند خود را برای میلیون‌ها نفر تعریف نمایید.
  • در تبلیغات تلگرامی به راحتی می‌توانید یک پست را از گروهی به گروه دیگر یا کانالی به کانال دیگر بدون هزینه منتقل کنید، در حالی که به روش سنتی باید هزینه‌ی بسیار زیادی را تحمل کنید.

 

تبلیغات در تلگرام

 

  • در تبلیغات تلگرام بیشتر از کمیت به کیفیت توجه می‌شود. اگر در کانالی تعداد زیادی پست گذاشته شود احتمال دارد باعث ریزش اعضای آن بشود در نتیجه تبلیغات تلگرامی معمولاً به کیفیت توجه ویژه‌تری می گردد.
  • با استفاده از آمارهایی که از تبلیغات تلگرامی به دست می‌آورید (مانند تعداد view، کلیک و غیره) می‌توانید متوجه شوید که کدام تبلیغ شما کمتر مورد توجه واقع شده تا در اسرع وقت آن را تغییر دهید و بهتر از آن اینکه متوجه خواهید شد که کدام تبلیغ بیشتر مورد توجه قرار گرفته تا در تبلیغ‌های بعدی نیز از استراتژی آن بیشتر استفاده نمایید.
  • تبلیغ شما در تلگرام معمولاً به صورت 24 ساعته در معرض دید بینندگان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در این نوع از تبلیغات علاوه بر اینکه در طول روز افراد زیادی تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند در شب‌ها نیز جوانانی که معمولاً روزها خواب هستند تبلیغ شما را مشاهده خواهند کرد در صورتی که هیچ روش تبلیغاتی دیگری همچنین آپشن ارزشمندی را دارا نمی باشد.

ربات تلگرام

استفاده از ربات تلگرام در تبلیغات می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های شما و مدیریت بهتر تیمتان داشته باشد. این ابزار به راحتی می‌تواند بسیاری از وظایف مهم را به صورت اتوماتیک انجام دهد و در صورت داشتن اطلاعات مختصری از دانش برنامه‌نویسی نیز به راحتی می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید. ربات تلگرام در به اشتراک گذاشتن محتوا می‌تواند کمک زیادی به شما بکند؛ مثلاً می‌تواند به یک تقویم متصل شود و طبق یک استراتژی برنامه‌ریزی شده که شما آن را تنظیم کرده‌اید محتوا را در کانالتان به اشتراک بگذارد. همچنین می‌توانید به آن دستور دهید که در روز سه پست با محتوای تعیین شده در کانال قرار دهید.

از نظر علمی یک ربات می‌تواند مانند یک روزنامه‌ی هوشمند عمل کند چون می‌تواند تشخیص دهد که چه پست‌هایی با استقبال بیشتری روبرو می‌شود و پست‌هایی شبیه آن را به اشتراک بگذارد. ربات‌ها با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته، می‌تواند محتواهایی مرتبط با هر نوع فرمتی (عکس، ویدئو، گیف و یا حتی اسناد) دریافت کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارد. بهترین ویژگی ربات‌ها این است که به دلیل فعالیت 24 ساعته‌ای که شامل میشود به راحتی می‌توانند جایگزین کارمندانی باشد که وظیفه‌ی آنان فقط رسیدن به امور مشتریان است. آن‌ها به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند بدون اینکه به کوچک‌ترین نظارتی نیاز باشد.

درج تبلیغات در کانال های تلگرامی روشی مناسب برای برند سازی


نویسنده:

تاریخ: 1399/12/27 ساعت: 14:16

نظرات(0)

تعداد بازديد : 25

به این پست رای دهید:


چرا باید در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

اینستاگرام در حال حاضر بیش از یک میلیارد کاربر فعال دارد. این شبکه پس از فیسبوک دومین شبکه اجتماعی محبوب جهان است و توانسته است در سال‌های گذشته با سرعت بالایی رشد کند. امروزه تبلیغات اینستاگرام برای اکثر شرکت‌ها بسیار ضروری است.

تبلیغات در اینستاگرام چیست و چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

امروزه این رسانه اجتماعی برای بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار است. پست های اینستاگرام بیشترین نرخ تبدیل ممکن را دارند.

اهمیت تبلیغات در اینستاگرام از نگاه آماری:

  •  اینستاگرام به تنهایی بیش از 120 میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد، .
  • بیش از 40 میلیارد عکس تاکنون در اینستاگرام پست شده است.
  • حدود 59% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 29-18 سال و حدود 33% از کاربران اینترنت در محدوده سنی 49-30 سال، از این شبکه اجتماعی استفاده می‌کنند.
  • 68% از کاربران اینستاگرام زن و 32% آنها مرد هستند. این موضوع برای کسب و کارهایی که اکثریت مشتری هدف آنها زنان هستند اهمیت بسیاری دارد.
  • این شبکه دارای جایگاهی عالی برای کشف محتوای جدید است. مقالات، ویدئوها، عکس دوستان، زندگی روزانه افراد مشهور (سلبریتی‌ها)، پست‌های مربوط به برند و غیره.
  • تبلیغ در اینستاگرام اجازه می‌دهد تا کمپین‌هایی متناسب با هر مرحله از قیف تبدیل کنیم.

با این اعداد، واضح است که تبلیغ در اینستاگرام در جهت رسیدن به بازار هدف و بهبود اهداف کسب و کار، فروش و آگاهی از برند، باید مورد توجه باشد.

چگونه در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟

تبلیغات اینستاگرام یکی از روش های تبلیغات بصری میباشد. موارد متعددی برای ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی اینستاگرام وجود دارد که ما در پاراگراف‌های بعدی در مورد برخی از آنها عمیق‌تر بحث می‌کنیم.

همچنین این امکان وجود دارد که پیج های پربازدید را مورد بررسی قرار داده و چند مورد از آنها را انتخاب کنید. نکاتی برای تبلیغ در اکانت های محبوب اینستاگرام وجود دارد که لازم است آنها را رعایت کنید.

تبلیغات اسپانسری در اینستاگرام

ارتباط تبلیغات در اینستاگرام با پیج مورد نظر

میزان ارتباط تبلیغ با پیج انتخاب شده یکی دیگر از موارد مهمی است که باید قبل از اجرای تبلیغات در اینستاگرام به آن دقت کنید. به عنوان مثال، برای معرفی باشگاه ورزشی در رسانه های فعال در همین زمینه فعالیت داشته با.

چه نوع تبلیغات اینستاگرامی وجود دارند و در کجا نشان داده می‌شوند؟

گرچه تبلیغ در اینستاگرام در شبکه اجتماعی انتشار می‌یابند، اما روش‌های مختلفی برای تبلیغات در اینستاگرام وجود دارد. بنابراین قبل از شروع یک کمپین، ضروری است که در مورد مفاهیم پایه‌ای بازاریابی در این شبکه اجتماعی، مطالبی را .آموزش ببینید



نویسنده:

تاریخ: 1399/12/16 ساعت: 20:26

نظرات(0)

تعداد بازديد : 16

به این پست رای دهید:

مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی چیست؟

شنیدیم برای رسیدن به موفقیت باید برنامه داشته باشیم. برنامه ای که بدانیم :

  • در چه مسیری قدم گذاشتیم.
  • در چه زمانی به مقصد خواهیم رسید.
  • چه کارهایی را باید انجام دهیم.
  • چه هزینه هایی را باید انجام دهیم.
  • چه مشکلاتی پیش روی ماست.
  • و…

مارکتینگ پلن برنامه ای برای توضیح چنین سوالاتی میباشد. مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی به شما یک برنامه جامع با توجه به هدف و بودجه تان می دهد تا بتوانید توسط آن کسب و کار خود را به صورت کاملا موفق تبلیغ کنید. میزان موفقیت مارکتینگ پلن وابسته به اطلاعاتی است که در هنگام طراحی Marketing Plan از آنها استفاده می کنیم. هر چقدر اطلاعات اولیه دقیق تر و کامل تر باشد به موفقیت ما بیشتر کمک می کند.


چطور تبلیغات کنیم؟

خودتان را کنار بگذارید! دور و اطرافتان را ببینید. برخی از دوستان شما کارفرما هستند، از آنها بپرسید بنظر شما بهترین شیوه تبلیغات چیست؟ وقتی صحبت از تبلیغات می شود اکثر صاحبان کسب و کار تنها از شنیده ها و دیده های خود حرف می زنند! اما واقعا این شنیده ها و دیده ها چقدر درست است؟ مثلا کسانی که در اینستاگرام می چرخند سریع می گویند تبلیغات در اینستاگرام بسیار مفید خواهد بو. اما اگر تجربه ی این کار را داشته باشند، نتیجه ای که برایشان رقم خورده آن چنان بزرگ و جذاب نبوده است! دلیلش چیست؟ پس چرا پیشنهاد می دهند که در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟!

مشکل اکثریت کسب و کارها این است که آنها فقط فعل حضور را صرف می کنند! وقتی می شنوند یک وب سایت می تواند مشتریان جدیدی برایشان بیاورد فقط به فکر زدن وب سایت هستند، اینکه وب سایت آنها چه شکلی باشد و چه روشهایی برای جذب مشتری داشته باشد برایشان جا نیافتاده است و کسی هم به آنها توضیح این را نداده که هدف از وبسایت زدن چیست. آنها فقط دارند حضور پیدا می کنند. پس بنابراین فقط می روند تا وبسایتی با کمترین هزینه ی ممکن طراحی کنند.

می شنوند که تبلیغات در اینستاگرام بسیار پر بازده است، پس سریعا یک پیج اینستاگرام می زنند، فالورهای فیک و لایک فیک می خرند و در چند پیج تبلیغ می گذارند، به اینفلوئنسر مارکتینگ هم روی می آورند اما جوابی که می گیرند چنان بالا و جذاب نیست! چرا؟!

چون برای تبلیغات برنامه ای ندارند. خیلی از صاحبان کسب و کار را می شناسم که با خیال اینکه تبلیغات اینترنتی ارزان و رایگان است وارد این حوزه می شوند و هدفشان این است با ۱ میلیون تومان ۱۰۰ ها میلیون جذب نمایند! اما به نظر شما این واقع بینانه میباشد؟!


چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

وقتی شما دکتر می روید و از بیماری خود برای وی شرح می دهید، دکتر شما را بررسی می کند و بسته به بیماری و شرایط شما نسخه ای برایتان تجویز میکند! شما بدون آنکه روی آن نسخه نظری بدهید به داروخانه می روید و داروها را تهیه و مصرف می کنید تا خوب شوید. اصلا به این فکر نمی کنید که آیا نسخه ی وی برای من مفید است یا نه؟! درست است؟!

آیا برای تبلیغات هم این موضوع صدق می کند؟ آیا شما حرف مشاور تبلیغاتی خود را بدون درصدی تردید قبول می کنید و فقط نسخه ای که وی برای شما پیچیده را مصرف می کنید تا موفق شوید؟ مسلما اینطور نیست!!

سوال خیلی از مشتریان این است که چطور تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ در جواب من به همه مشتریان می گویم که ما راهکارهای تبلیغاتی را بر اساس نیاز شما تدوین و طراحی می کنیم و به شما ارائه می دهیم، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! و این عدم اطمینان به مشاور تبلیغاتی است.

تبلیغات موفق حاصل یک برنامه ریزی دقیق است

تعریف وایرال مارکتینگ

وایرال مارکتینگ همان بازاریابی ویروسی است. به شکل ساده اگر بخواهیم در خصوص وایرال مارکتینگ توضیحی بدهیم وایرال به تبلیغی گفته می شود که پس از دیده شدن توسط بینده، توسط وی برای دیگران ارسال شود. این تبلیغات به تبلیغات شانه به شانه یا دهان به دهان نیز معروف میباشد.

در ساختن مارکتینگ پلن همیشه یک قانون وجود دارد. اگر راهکاری برای تبلیغات ویرویسی دارید فقط روی آن زوم کنید و دیگر روشهای تبلیغاتی را یا کنار بگذارید و یا روی بیشتر وایرال شدن این تبلیغ وقت بگذارید.

این روزها تبلیغات موفقیت تبلیغاتی است که ذهنیت ایجاد کند. ذهنیتی قابل اعتماد، با ارزش خرید بالا و ماندگار. اما چطور می توان چنین تبلیغاتی ساخت؟

با توجه به افزایش تبلیغات در هر حوزه کاری، این روزها کاربران تبلیغات زیادی را می بینند. اگر شما قصد داشته باشید فقط جلوی چشم مخاطبان حضور داشته باشید فقط می توانید تبلیغات کنید! اما اگر هدف شما بهتر دیده شدن است باید متفاوت تبلیغ کنید. برای ساخت چنین تبلیغاتی دیگر نمی توانیم کسب و کارها را محدود به یک رسانه کنیم. باید از چندین رسانه برای تبلیغ کردن بهره ببریم.

منظور از رسانه ی تبلیغاتی مکان هایی است که قابلیت تبلیغات را به شما می دهد، مثل تلویزیون، رادیو، اینترنت، اینتساگرام، تلگرام و …


بهترین روش برای معرفی محصول یا خدمات

چطور محصول خود را معرفی کنیم؟ در عمل جواب این سوال خیلی ساده به نظر می رسد، اما  اینطور نیست!! خیلی از کسب و کارها را دیده ام که هنگام مراجعه مشتری در خصوص جنس محصول یا شکل آن یا کشور سازنده ی آن با مشتری صحبت می کنند. این خیلی خوب است اما نیاز مشتری را اینگونه تعریفات بر طرف نمی کند!

شما برای فروش محصول باید بیشتر حس نیاز مخاطبان را هدف قرار دهید نه جنس و شکل و کیفیت آن را! اگر روی حس نیاز مخاطبین خود زوم کنید مطمئن باشید فروشتان افزایش پیدا خواهد کرد.

 برای اطلاع از شرایط ساخت و ایجاد مارکتینگ پلن به سایت شهر24 مراجعه کنید و آگهی رایگان ثبت شده را مشاهده کنید 



نویسنده:

تاریخ: 1399/11/29 ساعت: 16:39

نظرات(0)

تعداد بازديد : 20

به این پست رای دهید:

در تبلیغات موثر برای جذب مشتری چکار باید کرد؟ 

تبلیغات از دیرباز پا به پای کسب‌وکار وجود داشته و بدون تبلیغات موثر هیچ کسب‌وکاری نمی‌تواند موفق شود. با این حال مساله بر سر این است که روش‌های تبلیغات موثر با گذر زمان دستخوش تغییر می‌شود.

ضمن آنکه روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد که متناسب با هر کالا یا خدماتی متفاوت بوده و تغییر می‌کند.

به هر حال؛ اینکه چگونه تبلیغ کنیم برای جذب مشتری؛ نیازمند در نظر گرفتن برخی نکات بوده که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم. 

گام اول: برای تبلیغات موثر اندازه کسب‌وکارتان را در نظر بگیرید 

روش های تبلیغات موثر اینترنتی برای جذب مشتری | آکادمی اینفوگرام

سوپر مارکت فعال در ابتدای کوچه با یک کارخانه بزرگ تولید محصولات لبنی هر دو یک کسب‌وکار محسوب می‌شوند. اما اندازه‌ و سبک آنها بسیار متفاوت است.

یک سوپر مارکت باید خود را به افرادی که در آن محله زندگی می‌کنند، معرفی کند. در حالی که آوازه شهرت یک کارخانه محصولات لبنی معمولا باید به تمام کشور برسد.

بنابراین جهت پیاده‌سازی بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری؛ باید ابتدا اندازه کسب‌وکار خود را در نظر بگیرید و متناسب با آن اقدام کنید.

برای بسیاری از کسب‌وکارهای خرد مانند کتاب‌فروشی‌ها، فروشگاه‌ها یا اغذیه‌ فروشی‌ها روش‌های فیزیکی و سنتی مانند پخش تراکت و بروشور کارساز است.

اما برای کسب‌وکارهای بزرگ و متوسط تبلیغات تلویزیونی یا اینترنتی می‌تواند راهگشا باشد. 

 عدم توجه به اندازه کسب‌وکار به هنگام تبلیغات، باعث می‌شود تا آگهی شما به دست افرادی که باید برسد، نرسد. ضمن آنکه اندازه کسب‌وکار نقش تعیین کننده‌ای در میزان هزینه تبلیغات خواهد داشت.

گام دوم؛ مشتریان خود را بشناسید 

برای تبلیغات ارزان و موثر نیاز است که حتما مشتریان خود و ویژگی‌های آنها را بشناسید. هر گروه از مشتریان یک سری ویژگی‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی خاص خود را دارند.

جهت انتخاب بهترین تبلیغات برای جذب مشتری حتما ابتدا نیاز است که مشتریان خود را بشناسید. 

به عنوان مثال، مشتریان یک کالای لوکس روش‌های تبلیغات خاص خود را نیاز دارند. آنها ممکن است چندان تحت تاثیر تبلیغات محیطی قرار نگرفته و بیشتر به تبلیغات اینترنتی توجه کنند.

گاهی اوقات جمعیت مشتریان چندان زیاد نیست و شما می‌توانید بهتر با آنها ارتباط برقرار کنید. اما در بسیاری از مواقع تناسب جمعیتی مشتریان به گونه‌ای بوده که نمی‌توان با همگی آنها ارتباط گرفت. 

سن و جنسیت دو عامل تاثیرگذار دیگر هستند که در به کارگیری ایده‌های خلاقانه برای تبلیغات موثر باید به آنها توجه کرد.

به عنوان مثال، کودکان نیازمند تبلیغات شاد و استفاده از ترکیب رنگ‌ها و اشکال مختلف در ساخت آگهی‌ها هستند. این در حالی است که برای بزرگسال باید روش‌های دیگری را به کار برد.

 در خصوص فروشگاهی که مشتریان آن بانوان هستند، حتما به زیبایی و خلاقیت بیشتری در تبلیغات نیاز دارد.

ویژگی‌های تحصیلی، جغرافیایی و محل سکونت در کنار فاکتورهای مذهبی از جمله مسائل دیگر هستند که در تبلیغات موثر برای جذب مشتری باید به آنها توجه کرد. 

 تبلیغات موثر برای جذب مشتری بدون هزینه نمی‌شود!

حتی اگر بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری را نیز به کار بگیرید؛ مادامی که دست به جیب نشوید، چندان نمی‌توانید کاری را پیش ببرید. 

بسیاری از صاحبان کسب‌وکار همیشه به دنبال تبلیغات رایگان هستند. اگر موارد استثنا را کنار بگذاریم، باید گفت تبلیغات بدون هزینه نمی‌شود!

این قاعده کلی را همیشه مدنظر داشته باشید که برای به دست آوردن هر چیزی باید بهای آن را پرداخت.

با این حال، مساله بر سر این است که چگونه می‌توان تبلیغات ارزان و موثر داشت؟

برای این کار بهتر است که تمام گزینه‌های مدنظر خود را بر روی یک برگه کاغذ یادداشت کنید. سپس میزان بودجه هر کدام را در نظر گرفته و با میزان اثرگذاری آن تطبیق دهید. 

بسیاری از روش‌های خلاقانه برای تبلیغات از جمله استفاده از فضای مجازی، بسیار به صرفه‌تر از روش‌هایی همچون نصب بنر در حاشیه اتوبان‌ها و جاده‌ها است.

یکی دیگر  از روش‌ها برای تبلیغات ارزان و موثر استفاده از تخفیف‌ها و فرصت‌های تبلیغاتی است. به عنوان مثال در بسیاری از مواقع درج آگهی در برخی روزنامه‌ها یا رسانه‌ها بنا به دلایل مختلف مشمول تخفیف‌های ویژه خواهد بود.

همچنین همکاری مستمر و همیشگی با آژانس‌های تبلیغاتی باعث می‌شود تا به شما تخفیف‌های بهتری اعطا کنند. 

 از فضای مجازی غافل نشوید 

 امروزه استفاده از شبکه‌های اجتماعی یکی از بهترین راه‌های تبلیغات برای جذب مشتری است. حتی کسب‌وکارهای قدیمی و سنتی نیز امروزه در این حوزه دستی بر آتش دارند.

پس تفاوتی ندارد که کسب‌وکار شما به صورت اینترنتی بوده یا در فضای واقعی فعالیت دارد، باز هم شبکه‌های اجتماعی 

تلگرام، اینستاگرام و لینکدین سه شبکه اجتماعی پرطرفدار محسوب می‌شوند که فعالیت در یک یا دو مورد از آنها برای هر کسب‌وکار تقریبا واجب است. یکی از بهترین مزایای شبکه‌های اجتماعی برای تبلیغات موثر و ارزان، رایگان بودن آنها است. 

هر چند که کم‌هزینه بودن استفاده از رسانه‌‌های اجتماعی فرصت بی‌نظیری را برای معرفی کسب‌وکار فراهم کرده، اما همین ویژگی باعث شده تا تمام رقبا و کسب‌وکارهای مختلف در آن حضور داشته باشند. بنابراین برای بهتر دیده شدن، باید به صورت حرفه‌ای عمل کرد.

بهتر است در این خصوص ابتدا در زمینه اصول بازاریابی شبکه‌های اجتماعی به خوبی تحقیق و جستجو کرد. فعالیت در فضای مجازی نیازمند تولید محتوای مفید و موثر است. این محتوا می‌تواند به صورت متن، ویدئو یا ترکیبی از روش‌های مختلف باشد. 

یک مزیت خاص را برجسته کنید 

 احتمالا تبلیغات مواد غذایی و مصرفی در تلویزیون را مشاهده کرده‌اید که بر روی یک مزیت رقابتی خاص تمرکز می‌کنند. برخی از آنها بر روی قیمت ارزان محصول مانور می‌دهند.

برخی دیگر به دنبال آن هستند تا با استفاده از نکات مربوط به سلامت و بهداشت، نظر مصرف‌کنندگان را جلب کنند. پاره‌ای دیگر نیز بیشتر به کیفیت محصول اشاره می‌کنند.

برای آنکه مزیت رقابتی باید ابتدا مشتریان خود را بشناسیم و متناسب با ذائقه آنها محصولات و خدمات خود را عرضه کنیم. ممکن است برای گروهی از آنها بحث قیمت اهمیت بیشتری داشته باشد. برای گروهی دیگر بیشتر بحث کیفیت یا نکات دیگر حائز اهمیت باشد. 

اما آن چیزی که بیشتر از همه مهم بوده، درک این نکته است که مخاطب در نهایت باید متوجه شود که شما بر روی کدام مزیت رقابتی دست گذاشته‌اید. در بسیاری از مواقع آنها دچار سردرگمی می‌شوند که شما چه پیشنهادی را ارائه کرده‌اید. 

 تبلیغات موثر برای جذب مشتری؛ طوفان فکری راه بیندازید

 همیشه قبل از آنکه تبلیغات را رسانه‌ای کنید، اجازه دهید که گروه‌های مختلف نظرات خود را در خصوص آن بیان کنند. گروه‌هایی که هر کدام از آنها از حوزه‌های فکری، اجتماعی و اقتصادی مختلف باشند تا از زوایای گوناگون به آن نگاه کنند.

بهتر است در ساخت تبلیغات ابتدا گروهی از متخصصان را از حوزه‌های مختلف گرد هم آورید و از آنها نظرخواهی کنید. سپس بعد از آماده شدن، آن را به گروه‌های مختلف عرضه کنید تا بازخورد بگیرید و در نهایت می‌توانید آن را منتشر کنید. 

بعد از انتشار و رسانه‌ای کردن هر تبلیغ، بهتر است به بازخوردهای مربوط به آن کاملا دقت کنید. یکی از بهترین راه‌ها این است که از مشتریان خود نظرخواهی کنید. خصوصا مشتریانی که با آنها ارتباط صمیمی‌تر و بهتری دارید. این کار باعث می‌شود که هر بار تبلیغات شما به صورت هدفمندتر و موثرتر ظاهر شود. 

بهترین و بزرگترین مرجع تبلیغات رایگان سایت شهر۲۴

نویسنده:

تاریخ: 1399/11/08 ساعت: 14:50

نظرات(0)

تعداد بازديد : 32

به این پست رای دهید:

یل پتل (Neil Patel) دیجیتال مارکتر معروف که به گفته مجله فوربز جزء ۱۰ دیجیتال مارکتر برتر دنیاست، به سوال دیجیتال مارکتینگ چیست این­گونه پاسخ می­‌دهد:


«دیجیتال مارکتینگ به هرگونه‌­ای از بازاریابی محصولات و خدمات می­‌گویند که از طریق دستگاه‌­های الکترونیکی انجام می‌­شود».


نوع آنلاین دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

در این نوع از بازاریابی که اختصاراً بازاریابی آنلاین گفته می‌­شود، شما با استفاده از اینترنت و نیز شاید با کمک گرفتن از سایر ابزارهای دیجیتال گفته شده به سرعت بیشتر و دقیق­تر با مشتریان ارتباط برقرار می‌­کنید و هرکدام از کمپین‌­های شما اگر بازدهی خوبی با توجه به هزینه آن ایجاد نکرده است آن را تکرار نخواهید کرد. حتی در این نوع، شما می­‌توانید برای بخشی از مشتریان خود یک کمپین متفاوت از بخشی دیگر طراحی می­‌کنید (آزمون A/B) تا بسنجید کدام کمپین موفق­‌تر بوده تا دیگری را متوقف کنید که این امر باعث می­‌شود هزینه‌­ها و بازدهی شما به شدت بهبود یابد.

انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

  • آنالیز و تحلیل داده
  • بهینه‌سازی موتور جستجو
  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • مدیریت شبکه‌های اجتماعی و تحلیل آن
  • ارسال پوش نوتیفیکیشن
  • انتشار رپورتاژ آگهی
  • کوتاه‌کننده‌ی لینک
  • چت آنلاین

آنالیز و تحلیل داده

پس از اجرای هر کمپین تبلیغاتی، لازم است با کمک پلتفرم‌های مختلف، به تحلیل کمپین موردنظر بپردازید. پلتفرم‌های داخلی و خارجی مختلفی در این زمینه وجود دارد که می‌تواند به بهبود کمپین شما بسیار کمک کند. با تحلیل درست، بازدهی کمپین‌تان را افزایش دهید و کمپین‌های بهتری اجرا کنید. در ادامه به بررسی دو ابزار پرکاربرد آنالیز و تحلیل دیتا می‌پردازیم :

گوگل آنالیتیکس

یکی از مهم‌ترین و پراستفاده‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ، گوگل آنالیتیکس است. کمی غیرقابل باور به نظر می‌رسد ولی گوگل آنالیتیکس مجموعه‌ی بسیار زیادی از گزارش‌ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید رفتار مخاطبان وب‌سایت‌تان را به خوبی دنبال و تحلیل کنید. گوگل آنالیتیکس به شما نشان می‌دهد هر یک از مخاطبان سایت‌تان از چه طریقی وارد وب‌سایت شده‌اند و چگونه مسیر فانل فروش خود را طی کرده‌اند.

البته آن‌قدر گزارش‌هایی که گوگل آنالیتیکس در اختیار شما قرار می‌دهد، زیاد است که توضیح جزییات آن در این مطلب نمی‌گنجد ولی برای اطلاعات بیشتر می‌توانید چگونه از گوگل آنالیتیکس استفاده کنیم را مطالعه می‌کنید.

ابزارهای دیجیتال مارکتینگ

متریکس

متریکس یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ ایرانی است که در این زمینه کمک بسیاری به استارت‌آپ‌ها می‌کند. متریکس به عنوان یک ابزار تحلیلگر شخص ثالث (Third Party)، تلاش می‌کند تا نتایج کمپین‌ها در هر یک از کانال‌ها و شبکه‌های تبلیغاتی را به صورت گزارش‌هایی شفاف و قابل فهم به تبلیغ‌دهندگان ارائه دهد. عملکرد این سرویس‌های شمارنده به دور از قضاوت و به صورت کاملاً بی‌طرف است؛ بنابراین می‌توانید به این شمارنده (Tracker) مثل تمام سرویس‌های مشابه بین‌المللی اطمینان کنید.

سرویس متریکس به شما کمک می‌کند تا موارد زیر را بررسی و تحلیل کنید :

  • هریک از کاربران شما از چه منبعی جذب شده‌اند؟
  • کاربران شما چه مشخصات و رفتاری در اپلیکیشن دارند؟
  • آیا در جذب کاربران جدید از طریق کمپین‌های تبلیغاتی تخلفی رخ نداده است؟

بهینه‌سازی موتور جستجو

وقتی به مکالمات صاحبان کسب‌وکار امروزی نگاه کنید، SEO یکی از کلماتی است که بسیار می‌شنوید. کاربران زیادی بلافاصله پس از اینکه سوالی در ذهن‌شان شکل می‌گیرد، در گوگل جستجو می‌کنند. در نتیجه بسیار حائز اهمیت است در نتایج گوگل باشید و هنگام نیاز کاربر، با ارائه‌ی محصول یا خدمت خود او را یاری کنید. ابزارهای دیجیتال مارکتینگ زیادی وجود دارد که به شما در بهینه‌سازی موتور جستجو کمک می‌کند. در زیر برخی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم :

SEMrush

SEMrush یکی از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که شما را در کسب رتبه‌ی بهتر در نتایج جستجوی گوگل یاری می‌کند. کاربرد کلیدی آن، ردیابی رقبای شما است. با استفاده از ابزارهایی که در اختیار شما قرار می‌دهد می‌توانید بک‌لینک‌های رقبای‌تان را پیدا کنید و به سمت خود جذب کنید. نوسانات و تغییراتی که رقبای‌تان در کیوردهای مختلف در نتایج گوگل داشته‌اند، را مشاهده کنید و تحلیل رقابتی کاملی انجام دهید. 

ابزارهای دیجیتال مارگتینگ مختلف دیگری از جمله MOZ، SEMrush، الکسا و … نیز وجود دارد که به شما کمک می‌کنند تا بتوانید کانال‌های مختلف ورودی و خروجی مخاطبان‌تان را بررسی کنید، رتبه‌ی سایت خود و سایت‌های رقیب را در ایران و خارج رصد کنید؛ با استفاده از اطلاعات به دست آمده، کمپین‌های مختلف اجرا شده را بررسی و تحلیل کنید.

ایمیل مارکتینگ

اولین ایمیل در سال ۱۹۷۱ فرستاده شد. عجیب است با توجه به سرعت رشد تکنولوژی، همچنان قسمت بزرگی از بودجه‌ی دیجیتال مارکتینگ به ایمیل مارکتینگ اختصاص دارد. ایمیل مارکتینگ یکی از انواع بازاریابی دیجیتال است که نرخ بازگشت سرمایه (ROI) خوبی دارد و هر سال نسبت به سال قبل رشد حدود ۴ درصدی را تجربه می‌کند. ابزارهای گوناگونی برای بهینه کردن ایمیل مارکتینگ وجود دارد. در ادامه به بررسی دو مورد اصلی که در ایران بیشترین استفاده را دارد، می‌پردازیم :

Mailchimp

یکی از قدرتمندترین و سخاوتمندانه‌ترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ جهان است که در سال گذشته ۲۵۰ میلیارد ایمیل توسط کاربرانش ارسال شده است. با استفاده از Mailchimp شما می‌توانید ۱۲۰۰۰ ایمیل به ۲۰۰۰ نفر در هر ماه به صورت رایگان ارسال کنید. همچنین این ابزار با قابلیت تقسیم‌بندی مخاطبان، اتوماسیون قوی، آمار و گزارش‌هایی که از دیده شدن و کلیک بر روی ایمیل موردنظر می‌دهد، به شما کمک می کند کمپین خود را تحلیل کنید و محتوای بهینه و جذاب‌تری برای ایمیل خود خلق کنید.

می‌توانید از سرویس‌های ایرانی خوبی همانند میل‌چی، میل‌تاز، نامه‌رسان چابک و … و همچنین از ابزارهای قدرتمند خارجی دیگری همانند Mailerlite، Emma، Marketo، GetReponse و … برای اجرای کمپین‌های ایمیل مارکتینگ خود استفاده کنید.

تبلیغات کلیکی

در تبلیغات کلیکی (cost per click)  شما به ازای کاربری که تبلیغ را دیده و روی آن کلیک کرده است، هزینه پرداخت می‌کنید. در نتیجه هزینه تبلیغات شما با مجموع تعداد کلیکی که کاربران روی تبلیغ کرده‌اند، متناسب است. با توجه به این امر، هر چه کلیک بیشتری صورت گیرد، هزینه افزایش پیدا می‌کند.  در تبلیغات کلیکی، با توجه به قیمت کلیکی که تعیین ‌می‌کنید و متناسب با بودجه‌ای که برای تبلیغات کلیکی خود در نظر می‌گیرید، کلیک دریافت می‌کنید و هزینه می‌پردازید.

ریتارگتینگ

ریتارگتینگ به شما امکان می‌دهد، افرادی را که به طور مستقیم به سایت شما مراجع کرده‌اند ولی اقدام یا خریدی نکرده‌اند، دوباره به سایت خود بازگردانید. تحقیقات نشان داده است تنها یک درصد از افرادی که از وب‌سایت شما بازدید می‌کنند، در اولین ورود به مشتری شما تبدیل می‌شوند. به کمک ریتارگتینگ می‌توانید ۹۹ درصد باقی را به سایت خود برگردانید.

در اینفوگرافیک زیر به طور خلاصه کارکرد ریتارگتینگ را شرح می‌دهیم :

ریتارگتینگ و بازگردانی مشتری

پلتفرم‌های تبلیغات آنلاین ایرانی و خارجی مختلفی از جمله یکتانت به شما کمک می‌کنند تا مخاطبان خود را به مشتری تبدیل کنید. زمانی که یک مشتری بالقوه وارد وب‌سایت شما می‌شود، یک کوکی روی مرورگر او قرار می‌گیرد. این کوکی در دامنه یکتانت ذخیره و موجب می‌شود یکتانت بتواند این مشتری را به محض ورود به هر یک از وب‌سایت‌های نمایش‌دهنده‌اش شناسایی کند و تبلیغی مختص وی و با توجه به محصول یا خدمتی که قبلا دیده به او نشان دهد.

شرکت‌های مختلف خارجی که برای ریتارگتینگ می‌توانید استفاده کنید :

  • taboola
  • outbrain
  • و …

خوشبختانه آن‌قدر سایت‌های ایرانی در این زمینه پیشرفت داشته‌اند و قابل اعتماد هستند که می‌توانید با خیال راحت از ابزارهای ایرانی استفاده کنید و با انجام تبلیغات بهینه، کسب‌وکار خود را رشد دهید.

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی دیگر به بخشی از زندگی روزمره‌ی بسیاری از ما تبدیل شده‌اند. ما از طریق این شبکه‌ها اخبار روز را دنبال می‌کنیم، مطالب مورد علاقۀ خود را می‌خوانیم و با دوستان‌مان در ارتباط هستیم. با استفاده از شبکه‌های اجتماعی می‌توانید فرصتی خوب برای برندهای تجاری خود ایجاد کنید تا نام برندتان را در ذهن کاربران همیشگی نمایید و با آنها یک رابطۀ دوستانه برقرار کنید. همچنین انتشار تبلیغ شما در شبکه‌های اجتماعی مختلف و پرکاربَر می‌تواند تاثیر بسزایی در درآمدتان داشته باشد و به رشد کسب‌وکار شما کمک بسیار کند.

اینفلوئنسر مارکتینگ

در این پلتفرم‌ها شما می‌توانید به خوبی اینفلوئنسر مارکتینگ انجام دهید و با توجه به موضوع تبلیغ موردنظر خود، با اینفلوئنسر مناسب ارتباط برقرار کنید و تبلیغات خود را به دست میلیو‌ن‌ها کاربر در فضای شبکه‌های اجتماعی برسانید.

برخی از ابزارهای موجود قابل استفاده در زمینه تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی عبارت‌ اند از  :

  • تگرو
  • اسنت‌وی
  • ادسنسور
  • ادونچر
  • و …

ارسال پوش نوتیفیکیشن

پوش‌ نوتیفیکیشن پیامی شبیه به پیام کوتاه (SMS) است که می‌تواند شامل عکس، تیتر و متن کوتاهی باشد که به کاربران شما ارسال می‌شود و آنها را به وب‌سایت یا اپلیکیشن‌تان باز می‌گرداند. روزانه میلیون‌ها پوش نوتیفیکیشن تبلیغاتی و غیر تبلیغاتی برای کاربران مختلف در سراسر دنیا ارسال می‌شود. می‌توانید از بسترهای مختلف ارسال پوش نوتیفیکیشن استفاده کنید و تعامل خود را با کاربران افزایش دهید.

با کمک پلتفرم‌های ارسال پوش نوتیفیکیشن همانند نجوا می‌توانید نرخ بازگشت کاربران به سایت، میزان فروش و ترافیک سایت‌تان را افزایش دهید و با ارسال نوتیف به میلیون‌ها کاربر، حضورتان را به آن‌ها یادآوری کنید.

انتشار رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی یکی دیگر از ابزارهای دیجیتال مارکتینگ است که به شما کمک می‌کند با انتشار محتوایی مناسب و جذاب، مورد توجه کاربران بسیاری قرار بگیرید. کسب‌وکارها با اهداف مختلفی اعم از افزایش آگاهی از برند، سئو، روابط عمومی و افزایش فروش اقدام به انتشار محتوا در سایر رسانه‌ها تحت عنوان رپورتاژ آگهی می‌کنند. با استفاده از پلتفرم‌های انتشار رپورتاژ آگهی همانند تریبون می‌توانید محتوای خود را در سایت‌های پربازدید بسیاری به نمایش بگذارید. علاوه بر این تریبون با ارائه گزارش‌دهی دقیق، شما را در تحلیل و بررسی کمپین‌تان یاری می‌کند تا بتوانید کمپین بهینه و موثرتری اجرا کنید.

کوتاه‌کننده‌ی لینک

با گسترش استفاده افراد از شبکه‌های اجتماعی، بسیاری از مواقع لازم است آدرسی از سایت خود را در شبکه‌های اجتماعی مختلف قرار دهید و دسترسی کاربران را به صفحه موردنظر افزایش دهید. بسیاری از لینک‌ها، تعداد کاراکتر زیادی دارند که باعث می‌شود از نظر ظاهری جذابیت خود را برای کاربر از دست بدهد و  فضای زیادی را نیز اشغال کند. با کمک کوتاه‌کننده‌های لینک می‌توانید آدرس لینک موردنظر را کوتاه و زیبا کنید و در بسیاری از بسترهای موجود همانند شبکه‌های اجتماعی، پیامک و … لینک خود را به دست مخاطب برسانید.

کوتاه‌کننده‌های داخلی و خارجی بسیاری وجود دارد که می‌توانید به راحتی از آن‌ها استفاده کنید :

لینک‌پی، لیش، پی‌لینک و … از جمله کوتاه‌کننده‌های داخلی هستند. bit.ly، goo.ly و … از جمله کوتاه‌کننده‌های خارجی هستند. البته مدتی است که goo.gl دیگر به کاربران جدید سرویس نمی‌دهد و فقط کاربرانی که قبلا از این سرویس استفاده می‌کردند، می‌توانند از آن بهره ببرند.

چت آنلاین

امروزه بلافاصله پس از ورود به بسیاری از سایت‌ها، چت‌باکس آنلاین کوچکی پایین صفحه سمت راست باز می‌شود و حسِ خوبِ پشتیبانی و همراهی همیشگی را به مخاطب القا می‌کند. ابزار گفتگو و پشتیبانی آنلاین، به شما کمک می‌کند به سادگی با مخاطبان سایت خود ارتباط بر قرار کنید و رفتار آنان را تحلیل کنید.

باعث خوشحالی است که سایت‌های ایرانی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد و به کسب‌وکارها یاری می‌رساند. در زیر به معرفی برخی از چت آنلاین‌ها می‌پردازیم :

  • رای‌چت
  • دینگ‌چت
  • ریتین
  • چتیاتو
  • دیالوگ
  • و …

تعداد و انواع ابزارهای دیجیتال مارکتینگ بسیار زیاد است. در این محتوا سعی کردیم بسیاری از آن‌ها را معرفی کنیم. امیدواریم آشنایی با ابزارهای دیجیتال مارکتینگ به شما کمک کند تا با تصمیم‌گیری‌ و انتخاب مناسب، کمپین‌های بهتر و موثرتری اجرا کنید.

برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید

نویسنده:

تاریخ: 1399/10/24 ساعت: 16:37

نظرات(0)

تعداد بازديد : 28

به این پست رای دهید:

ليست صفحات

تعداد صفحات : 5