با تبلیغات در تلگرام بیشتر آشنا شوید

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 41
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 2
آي پي ديروز : 9
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 402
بازدید سال : 1,680
بازدید کلی : 6,086
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.118.193.123
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی

اجازه بدهید تا برای شروع ابتدا به تعریف مسئله‌ی تبلیغات در شبکه‌ های اجتماعی اشاره کنیم. این روش در واقع نوعی تبلیغات آنلاین است که در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام، اینستاگرام، فیس‌بوک، ویچت و غیره تمرکز دارد. شما می‌توانید با معرفی برند خود در یکی از این شبکه ها ، بیزینس خود را تبلیغ ‌کنید. به این صورت تعدادی از بینندگان آن کانال را که در واقع مخاطبان خاص شما هستند، هدف قرار داده و به سمت خود جذب کنید و در نهایت به شغل خود رونق دهید.

چرا تبلیغات در تلگرام

  • تلگرام در حال حاضر پرطرفدارترین شبکه اجتماعی در ایران است. نیازی به گفتن نیست که در سال‌های اخیر تلگرام تبدیل به محبوب‌ترین برنامه ارتباطاتی در میان ایرانیان شده است.  طبق آمار financialtribune.com 45 میلیون ایرانی کاربر تلگرام هستند. هر کسب‌وکاری جهت نمایش محصولات خود می‌تواند از کانال تلگرامی استفاده کند و به راحتی با مشتریان ارتباط برقرار کند.
  • شما با استفاده از تبلیغات در تلگرام با کمترین هزینه می‌توانید بهترین نتیجه‌ها را بگیرید.
  • در تبلیغات به روش سنتی، تبلیغ شما در محدوده‌ی کوچکی دیده می‌شود؛ اما در تبلیغات اینترنتی که یکی از بسترهای آن هم تبلیغات تلگرام است، می‌توانید برند خود را برای میلیون‌ها نفر تعریف نمایید.
  • در تبلیغات تلگرامی به راحتی می‌توانید یک پست را از گروهی به گروه دیگر یا کانالی به کانال دیگر بدون هزینه منتقل کنید، در حالی که به روش سنتی باید هزینه‌ی بسیار زیادی را تحمل کنید.

 

تبلیغات در تلگرام

 

  • در تبلیغات تلگرام بیشتر از کمیت به کیفیت توجه می‌شود. اگر در کانالی تعداد زیادی پست گذاشته شود احتمال دارد باعث ریزش اعضای آن بشود در نتیجه تبلیغات تلگرامی معمولاً به کیفیت توجه ویژه‌تری می گردد.
  • با استفاده از آمارهایی که از تبلیغات تلگرامی به دست می‌آورید (مانند تعداد view، کلیک و غیره) می‌توانید متوجه شوید که کدام تبلیغ شما کمتر مورد توجه واقع شده تا در اسرع وقت آن را تغییر دهید و بهتر از آن اینکه متوجه خواهید شد که کدام تبلیغ بیشتر مورد توجه قرار گرفته تا در تبلیغ‌های بعدی نیز از استراتژی آن بیشتر استفاده نمایید.
  • تبلیغ شما در تلگرام معمولاً به صورت 24 ساعته در معرض دید بینندگان قرار می‌گیرد. به عنوان مثال در این نوع از تبلیغات علاوه بر اینکه در طول روز افراد زیادی تبلیغ شما را مشاهده می‌کنند در شب‌ها نیز جوانانی که معمولاً روزها خواب هستند تبلیغ شما را مشاهده خواهند کرد در صورتی که هیچ روش تبلیغاتی دیگری همچنین آپشن ارزشمندی را دارا نمی باشد.

ربات تلگرام

استفاده از ربات تلگرام در تبلیغات می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کاهش هزینه‌های شما و مدیریت بهتر تیمتان داشته باشد. این ابزار به راحتی می‌تواند بسیاری از وظایف مهم را به صورت اتوماتیک انجام دهد و در صورت داشتن اطلاعات مختصری از دانش برنامه‌نویسی نیز به راحتی می‌توانید آن را راه‌اندازی کنید. ربات تلگرام در به اشتراک گذاشتن محتوا می‌تواند کمک زیادی به شما بکند؛ مثلاً می‌تواند به یک تقویم متصل شود و طبق یک استراتژی برنامه‌ریزی شده که شما آن را تنظیم کرده‌اید محتوا را در کانالتان به اشتراک بگذارد. همچنین می‌توانید به آن دستور دهید که در روز سه پست با محتوای تعیین شده در کانال قرار دهید.

از نظر علمی یک ربات می‌تواند مانند یک روزنامه‌ی هوشمند عمل کند چون می‌تواند تشخیص دهد که چه پست‌هایی با استقبال بیشتری روبرو می‌شود و پست‌هایی شبیه آن را به اشتراک بگذارد. ربات‌ها با توجه به محتوای به اشتراک گذاشته، می‌تواند محتواهایی مرتبط با هر نوع فرمتی (عکس، ویدئو، گیف و یا حتی اسناد) دریافت کرده و آن‌ها را به اشتراک بگذارد. بهترین ویژگی ربات‌ها این است که به دلیل فعالیت 24 ساعته‌ای که شامل میشود به راحتی می‌توانند جایگزین کارمندانی باشد که وظیفه‌ی آنان فقط رسیدن به امور مشتریان است. آن‌ها به راحتی می‌توانند این کار را انجام دهند بدون اینکه به کوچک‌ترین نظارتی نیاز باشد.

درج تبلیغات در کانال های تلگرامی روشی مناسب برای برند سازی


نویسنده:

تاریخ: 1399/12/27 ساعت: 14:16

نظرات(0)

تعداد بازديد : 25

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش