بهترین روش‌های تبلیغات در سال ۲۰۲۰

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 41
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 4
آي پي ديروز : 9
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 414
بازدید سال : 1,692
بازدید کلی : 6,098
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.15.222.195
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

بهترین روش‌های تبلیغات در سال ۲۰۲۰

تبلیغات مجازی

به صورت خلاصه، با سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی موفقیت کسب‌وکار شما می‌تواند چند برابر شود. در ادامه با موثرترین استراتژی‌های تبلیغات مجازی در سال ۲۰۲۰ آشنا می‌شوید:

کارآمدترین راهکارهای تبلیغات مجازی در سال ۲۰۲۰

۱. تبلیغات در موتورهای جست‌وجو

یکی از پرکاربردترین روش‌های تبلیغات مجازی ، تبلیغات در موتورهای جست‌وجو یا Search Engine Marketing (SEM) است و طبیعتا بهترین روش در این حوزه، تبلیغ در گوگل ادوردز است.

مهم‌ترین مزیت پلتفرم تبلیغاتی گوگل (گوگل ادز یا گوگل ادوردز سابق) این است که می‌توانید جایگاه وب‌سایت خود را در گوگل ارتقا دهید. بنابراین، کاربران بسیار سریع‌تر تبلیغ شما را می‌بینند؛ چرا که این تبلیغ در جست‌وجوهای مرتبط آنها نشان داده می‌شود.

جهت آشنایی و معرفی سایت های تبلیغاتی و آگهی تبلیغاتی  به سایت دیوار مراجعه نمایید.

این نوع از تبلیغات معمولا بر اساس روش Pay Per Click یا PPC کار می‌کنند؛ بدین معنی که شما تنها برای کلیک‌هایی که تبلیغ شما دریافت می‌کند، هزینه پرداخت می‌کنید. روش‌های پرداخت تبلیغات گوگلی ، انعطاف‌پذیر هستند؛ شما حتی می‌توانید بیشترین تعداد کلیکی که (برای یک کلمه کلیدی خاص)‌ حاضر به پرداخت هزینه برای آن هستید را تعیین کنید.

فرمت تبلیغات در گوگل به این شکل است که شما ۲۵ کاراکتر برای تیتر، ۷۰ کاراکتر برای متن و ۳۵ کاراکتر برای URL تبلیغ خود مشخص کنید.

برای مثال فرض کنید شما قصد دارید در گوگل تبلیغ کنید. بنابراین عبارت «تبلیغ در گوگل» را جست‌وجو می‌کنید. نتایجی در که ابتدای لیست نتایج جست‌وجو نشان داده می‌شوند، کسب‌وکارهای مرتبط با تبلیغ در گوگل هستند که در گوگل تبلیغ کرده‌اند. نتایج بعد از تبلیغات نیز، سایت‌هایی هستند که با تکنیک‌های سئو ( SEO ) جایگاه خود در گوگل را ارتقا داده‌اند.

جذاب است. نه؟ اما توجه به این نکته مهم است که هم کیفیت تبلیغات شما در گوگل مهم است و هم کیفیت وب‌سایت کسب و کار اینترنتی شما. منظور ما از کیفیت وب‌سایت، محتوای جذاب و رعایت اصول سئو است.

پس برای این که از تبلیغ در گوگل بیشترین نتیجه را بگیرید، بهتر است با کمک متخصصان آژانس‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند این کار را انجام دهید. مسلما چنین تبلیغاتی اگر اصولی و توسط متخصصان این حوزه اجرا شوند، منجر به افزایش ترافیک بی‌سابقه برای وب سایت کسب و کار اینترنتی شما می‌شود.

از جمله آژانس‌های تخصصی تبلیغات در گوگل می‌توان به آژانس افراک (afrak.com) اشاره کرد. این آژانس تبلیغات آنلاین، پارتنر رسمی گوگل، متخصص و مشاور اجرای تبلیغات آنلاین و دیگر استراتژی‌های دیجیتال مارکتینگ است.

تبلیغات مجازی

 

۲. تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی

امروزه مزیت‌های حضور در شبکه‌های اجتماعی، بر هیچ کسب‌وکاری پوشیده نیست. این روش نه تنها یک استراتژی موثر در بازاریابی دیجیتال است، بلکه برای تبلیغات مجازی نیز بسیار کارآمد است. تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی روز به روز بیشتر محبوب می‌شود.

بیشتر شبکه‌های اجتماعی محبوب ابزار تبلیغات دارند. ابزارهای تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، به شما این امکان را می‌دهند تا مخاطبان تبلیغات‌تان را بر اساس جنسیت، سن، مکان و حتی رفتارها و علایق انتخاب کنید. در این صورت شانس شما برای هدف قرار دادن مخاطبان مناسب، بسیار افزایش می‌یابد.

یکی از مزیت‌های مهم تبلیغات آنلاین در شبکه‌های اجتماعی، هزینه نسبتا کم آن است. در حقیقت بر اساس مطالعات، حدود پنجاه درصد از بازاریابان B2B، معتقدند تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی بسیار یا نسبتا کم‌هزینه است. بنابراین اگر به دنبال استراتژی‌های تبلیغات آنلاین کارآمد و کم‌هزینه هستید، این گزینه را حتما در نظر بگیرید.

اگر به دنبال حضور و فعالیت بیشتر در شبکه‌های اجتماعی هستید، تبلیغات در این شبکه‌ها را فراموش نکنید.

جهت ثبت هر گونه آگهی رایگان به سایت های مجاز مراجعه نمایید.

۳. تبلیغات در بلاگ‌ها

در این قسمت منظور ما تبلیغاتی که در بلاگ‌ها نمایش داده می‌شوند نیست؛ چرا که با استفاده از تبلیغات در گوگل و یا تبلیغات بنری، می‌توانید به این هدف دست یابید. در این قسمت می‌خواهیم روشی از تبلیغات مجازی را معرفی کنیم که هنوز چندان شناخته شده نیست. این روش، تبلیغات غیرمستقیم در بلاگ‌ها است.

منظور از تبلیغات غیر مستقیم در بلاگ‌ها، این است که شما مبلغی را به بلاگ‌های پربازدید پرداخت می‌کنید و در عوض آنها، مطلبی مرتبط با محصولات و خدمات شما در بلاگ‌شان منتشر می‌کنند. مطلبی که در نهایت توجه کاربر را به محصولات و خدمات و همچنین کسب‌وکارتان جلب کند. حتی در ازای این مطلب، به جای پرداخت پول می‌توانید محصولات یا تسهیلاتی در ارتباط با خدماتتان را به آنها پیشنهاد دهید.

اگر بلاگ‌های پربازدیدی می‌شناسید که در میان مخاطبان هدفتان محبوب هستند، این روش از بهترین گزینه‌های پیش روی شما برای تبلیغات مجازی است.

۴. بازاریابی ایمیلی (email marketing)

ایمیل مارکتینگ، از قدیمی‌ترین روش‌های تبلیغات مجازی است. اگر از این روش درست و به‌جا استفاده نکنید، قطعا باعث آزرده‌خاطر شدن مخاطبان‌تان خواهید شد؛ اما استراتژی که در این زمینه مد نظر ماست، ایمیل‌هایی است که برای مشتری خلق ارزش می‌کند.

شما می‌توانید برای مشتریانی که مایل به اطلاع از اخبار آخرین محصولات و خدمات‌تان هستند، ایمیل‌های مرتبط با این موضوعات را ارسال کنید. علاوه بر این ایمیل‌ها، ایمیل‌هایی که حاوی محتوای ارزشمند و جذاب هستند نیز مسلما به سود کسب‌وکار شما عمل می‌کنند.

بازاریابی ایمیلی پتانسیل بازدهی بسیار خوبی دارد. بر اساس پژوهش‌ها، هر یک دلاری که در استفاده از این روش هزینه می‌کنید، می‌تواند تا ۴۴ دلار برای شما بازگشت سرمایه به همراه داشته باشد.

البته رسیدن به چنین سودی، نیازمند آزمون و تحلیل پیوسته ایمیل‌هایی است که در این روش می‌فرستید. شما به صورت منظم باید قالب‌ها و محتواهای متفاوتی را امتحان کنید تا در نهایت از نتایج تبلیغات مجازی خود در حوزه بازاریابی ایمیلی راضی شوید.

۵. تبلیغات ویدئویی (Video advertising)

ما هرروز بیشتر و بیشتر محتوای ویدئویی مصرف می‌کنیم. این موضوع، تبلیغات ویدئویی را به یکی از کارآمدترین روش‌های تبلیغات مجازی تبدیل می‌کند.

به عنوان مثال، با تبلیغ در یوتیوب (youtube)، تبلیغ ویدئویی شما در ابتدای ویدئوهای مرتبط برای کاربران نمایش داده می‌شود. تبلیغات ویدئویی بیشتر از تبلیغات متنی و تصویری می‌توانند توجه کاربران را به خود جلب کنند.

کلام آخر

برخلاف تبلیغات سنتی، تبلیغات مجازی روز به روز بیشتر در دسترس کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و روش‌های سریع، کارآمد و آسان در اختیار آنها قرار می‌دهد. به همین دلیل اکثر کسب‌وکارهای آنلاین هر روز بیشتر به این نوع تبلیغات علاقه‌مند می‌شوند.

پیش از سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی ، در نظر داشتن سه نکته ضروری است: بهتر است بلاگ داشته باشید؛ حتما در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید و استراتژی بازاریابی آنلاین خود را تدوین کرده باشید.

تصور کنید یک مغازه با ویترینی بسیار جذاب در یکی از بهترین خیابان‌های دنیا داشته باشید که ۲۴ ساعته و در تمامی روزهای سال باز است! این تقریبا همان چیزی است که با سرمایه‌گذاری در تبلیغات مجازی به دست می‌آورید: بیشتر در معرض دید هزاران مخاطبی قرار می‌گیرید که به دنبال محصولات و خدمات شما هستند؛ اما حتی نمی‌دانستند کسب‌وکار شام وجود دارد!

نویسنده:

تاریخ: 1400/01/31 ساعت: 18:23

نظرات(0)

تعداد بازديد : 17

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش