بازار تبلیغات اینترنتی

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 41
بازدید دیروز : 41
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 7
آي پي ديروز : 9
بازدید هفته : 180
بازدید ماه : 435
بازدید سال : 1,713
بازدید کلی : 6,119
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 3.138.124.143
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

اهمیت اینترنت و تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی در زندگی روزمره ما نفوذ کرده بطوریکه هر سایت پربازدیدی را باز می کنی تبلیغات جر اصلی آن سایت به حساب می آید. وقتی یک سایت ورزشی را باز می کنی بنر های تبلیغاتی چشمت را اذیت می نماید، وقتی در یک مجله علمی وارد می شوی نیز اینگونه میباشد. روزنامه ها، فضاهای خالی شهر به جای دادن امید و ایجاد فضاهای سبز پر شده است از فضای تبلیغاتی و این در حالی میباشد که افزایش این فضاها چالش هایی را هم برای مردم، و هم برای برندها ایجاد کرده است.

چالش اصلی این است که چطور و چگونه وارد دنیای تبلیغات شویم تا هم هزینه ای که می کنیم به برندینگ ما کمک کند و هم به افزایش فروش و مشتری… البته لازم به ذکر است که نوشتن یک نسخه برای همه بیماران درست نخواهد بود! هر برندی و کسب و کاری با توجه به گذشته، وضعیت حال و اهدافی که در آینده دنبال می کند باید برنامه تبلیغاتی متفاوتی را برای خود ترسیم کند. 

ما همه چیز را در اینترنت جستجو می کنیم

آشنایی با انواع روش های تبلیغ در فضای مجازی در آگهی رایگان شهر24

بازار تبلیغات اینترنتی

در دنیای امروز، برای هیچ کشوری، پیشرفت علمی قابل توجهی را بدون وجود اینترنت نمی توان تصور کرد و به همین دلیل هم هست که سرعت اتصال به اینترنت در دانشگاه ها در اعتبار آنها یک فاکتور مثبت در نظر گرفته می شود. حال گرایش بیش از پیش نسل جدید به اینترنت را هم به آن اضافه کنید می بینید که استفاده کنندگان از اینترنت روز به روز در حال افزایش میباشد.

هر جا که مخاطب افزایش می باید طبیعتا بازار پر سود تبلیغات هم وارد میدان می شود بازاری که هنوز در ایران خیلی جدی گرفته نشده است ولی با توجه به مزایای آن بسیار جذاب خواهد بود.

دنیای مجازی ما

ما انسانها به صورت ناخودآگاه دنیای جدیدی به نام فضای مجازی درست کردیم که بنابر آمارها تقریبا نصف زمان خود را در آن می گذرانیم. حالا که همچین فضایی در دسترس است برند ها و کسب و کارهای مختلف به فکر این می افتند که چگونه در اینترنت حضور داشته باشند؟ از چه ابزارهایی برای حضور و تبلیغ در این فضای مجازی استفاده نمایند.

همه از اینترنت استفاده می کنند! شما چطور؟!

کاربران اینترنتی دیگر فقط نوجوان و جوانان نیستند بلکه فعالین بازار و سرمایه گذارانی که سرمایه های کلانی هم در اختیار دارند را هم شامل می شوند. الان دیگر مادرها و پدرها و حتی پدربزرگها و مادر بزرگها به دنیای اینترنتی وارد شده اند. کسانی که می توانند یک مشتری پر سود باشند از اینترنت برای کار های روزمره خود استفاده می کنند. نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه های کشور را دارد.

زندگی گره خورده به اینترنت

در حال حاضر چک کردن قیمت هر چیزی از طریق اینترنت آسان است. دنبال کردن آخرین اخبار جهان، دیدن خلاصه بازی فوتبالی که دیشب خسته بودید و خوابتان برد، دیدن فیلمی نوستالژی یا یک کارتون قدیمی، گوش دادن به آهنگی که به شما آرامش می دهد و… همه از طریق اینترنت امکان پذیر میشود.

درج تبلیغات اینترنتی یکی از پربازده ترین روش های تبلیغاتی است که در سایت ایستگاه میتوانید آموزش ببینید

نویسنده:

تاریخ: 1400/02/13 ساعت: 22:55

نظرات(0)

تعداد بازديد : 17

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش