چگونه تبلیغات پربازده داشته باشیم؟

برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید
برای سفارش تبلیغات کلیک کنید

آمار

آمار مطالب آمار مطالب
کل مطالب : 46
کل نظرات : 0
آمار کاربران آمار کاربران
افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0
آمار بازدیدآمار بازدید
بازدید امروز : 31
بازدید دیروز : 41
ورودی امروز گوگل : 0
ورودی گوگل دیروز : 0
آي پي امروز : 5
آي پي ديروز : 9
بازدید هفته : 170
بازدید ماه : 425
بازدید سال : 1,703
بازدید کلی : 6,109
اطلاعات شما اطلاعات شما
آی پی : 18.218.157.107
مرورگر : Safari 5.1
سیستم عامل :
امروز : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

ورود کاربران


رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد

مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی چیست؟

شنیدیم برای رسیدن به موفقیت باید برنامه داشته باشیم. برنامه ای که بدانیم :

  • در چه مسیری قدم گذاشتیم.
  • در چه زمانی به مقصد خواهیم رسید.
  • چه کارهایی را باید انجام دهیم.
  • چه هزینه هایی را باید انجام دهیم.
  • چه مشکلاتی پیش روی ماست.
  • و…

مارکتینگ پلن برنامه ای برای توضیح چنین سوالاتی میباشد. مارکتینگ پلن یا پلن تبلیغاتی به شما یک برنامه جامع با توجه به هدف و بودجه تان می دهد تا بتوانید توسط آن کسب و کار خود را به صورت کاملا موفق تبلیغ کنید. میزان موفقیت مارکتینگ پلن وابسته به اطلاعاتی است که در هنگام طراحی Marketing Plan از آنها استفاده می کنیم. هر چقدر اطلاعات اولیه دقیق تر و کامل تر باشد به موفقیت ما بیشتر کمک می کند.


چطور تبلیغات کنیم؟

خودتان را کنار بگذارید! دور و اطرافتان را ببینید. برخی از دوستان شما کارفرما هستند، از آنها بپرسید بنظر شما بهترین شیوه تبلیغات چیست؟ وقتی صحبت از تبلیغات می شود اکثر صاحبان کسب و کار تنها از شنیده ها و دیده های خود حرف می زنند! اما واقعا این شنیده ها و دیده ها چقدر درست است؟ مثلا کسانی که در اینستاگرام می چرخند سریع می گویند تبلیغات در اینستاگرام بسیار مفید خواهد بو. اما اگر تجربه ی این کار را داشته باشند، نتیجه ای که برایشان رقم خورده آن چنان بزرگ و جذاب نبوده است! دلیلش چیست؟ پس چرا پیشنهاد می دهند که در اینستاگرام تبلیغ کنیم؟!

مشکل اکثریت کسب و کارها این است که آنها فقط فعل حضور را صرف می کنند! وقتی می شنوند یک وب سایت می تواند مشتریان جدیدی برایشان بیاورد فقط به فکر زدن وب سایت هستند، اینکه وب سایت آنها چه شکلی باشد و چه روشهایی برای جذب مشتری داشته باشد برایشان جا نیافتاده است و کسی هم به آنها توضیح این را نداده که هدف از وبسایت زدن چیست. آنها فقط دارند حضور پیدا می کنند. پس بنابراین فقط می روند تا وبسایتی با کمترین هزینه ی ممکن طراحی کنند.

می شنوند که تبلیغات در اینستاگرام بسیار پر بازده است، پس سریعا یک پیج اینستاگرام می زنند، فالورهای فیک و لایک فیک می خرند و در چند پیج تبلیغ می گذارند، به اینفلوئنسر مارکتینگ هم روی می آورند اما جوابی که می گیرند چنان بالا و جذاب نیست! چرا؟!

چون برای تبلیغات برنامه ای ندارند. خیلی از صاحبان کسب و کار را می شناسم که با خیال اینکه تبلیغات اینترنتی ارزان و رایگان است وارد این حوزه می شوند و هدفشان این است با ۱ میلیون تومان ۱۰۰ ها میلیون جذب نمایند! اما به نظر شما این واقع بینانه میباشد؟!


چگونه تبلیغات موفقی داشته باشیم؟

وقتی شما دکتر می روید و از بیماری خود برای وی شرح می دهید، دکتر شما را بررسی می کند و بسته به بیماری و شرایط شما نسخه ای برایتان تجویز میکند! شما بدون آنکه روی آن نسخه نظری بدهید به داروخانه می روید و داروها را تهیه و مصرف می کنید تا خوب شوید. اصلا به این فکر نمی کنید که آیا نسخه ی وی برای من مفید است یا نه؟! درست است؟!

آیا برای تبلیغات هم این موضوع صدق می کند؟ آیا شما حرف مشاور تبلیغاتی خود را بدون درصدی تردید قبول می کنید و فقط نسخه ای که وی برای شما پیچیده را مصرف می کنید تا موفق شوید؟ مسلما اینطور نیست!!

سوال خیلی از مشتریان این است که چطور تبلیغات موفقی داشته باشیم؟ در جواب من به همه مشتریان می گویم که ما راهکارهای تبلیغاتی را بر اساس نیاز شما تدوین و طراحی می کنیم و به شما ارائه می دهیم، اما یک مشکل بزرگ وجود دارد! و این عدم اطمینان به مشاور تبلیغاتی است.

تبلیغات موفق حاصل یک برنامه ریزی دقیق است

تعریف وایرال مارکتینگ

وایرال مارکتینگ همان بازاریابی ویروسی است. به شکل ساده اگر بخواهیم در خصوص وایرال مارکتینگ توضیحی بدهیم وایرال به تبلیغی گفته می شود که پس از دیده شدن توسط بینده، توسط وی برای دیگران ارسال شود. این تبلیغات به تبلیغات شانه به شانه یا دهان به دهان نیز معروف میباشد.

در ساختن مارکتینگ پلن همیشه یک قانون وجود دارد. اگر راهکاری برای تبلیغات ویرویسی دارید فقط روی آن زوم کنید و دیگر روشهای تبلیغاتی را یا کنار بگذارید و یا روی بیشتر وایرال شدن این تبلیغ وقت بگذارید.

این روزها تبلیغات موفقیت تبلیغاتی است که ذهنیت ایجاد کند. ذهنیتی قابل اعتماد، با ارزش خرید بالا و ماندگار. اما چطور می توان چنین تبلیغاتی ساخت؟

با توجه به افزایش تبلیغات در هر حوزه کاری، این روزها کاربران تبلیغات زیادی را می بینند. اگر شما قصد داشته باشید فقط جلوی چشم مخاطبان حضور داشته باشید فقط می توانید تبلیغات کنید! اما اگر هدف شما بهتر دیده شدن است باید متفاوت تبلیغ کنید. برای ساخت چنین تبلیغاتی دیگر نمی توانیم کسب و کارها را محدود به یک رسانه کنیم. باید از چندین رسانه برای تبلیغ کردن بهره ببریم.

منظور از رسانه ی تبلیغاتی مکان هایی است که قابلیت تبلیغات را به شما می دهد، مثل تلویزیون، رادیو، اینترنت، اینتساگرام، تلگرام و …


بهترین روش برای معرفی محصول یا خدمات

چطور محصول خود را معرفی کنیم؟ در عمل جواب این سوال خیلی ساده به نظر می رسد، اما  اینطور نیست!! خیلی از کسب و کارها را دیده ام که هنگام مراجعه مشتری در خصوص جنس محصول یا شکل آن یا کشور سازنده ی آن با مشتری صحبت می کنند. این خیلی خوب است اما نیاز مشتری را اینگونه تعریفات بر طرف نمی کند!

شما برای فروش محصول باید بیشتر حس نیاز مخاطبان را هدف قرار دهید نه جنس و شکل و کیفیت آن را! اگر روی حس نیاز مخاطبین خود زوم کنید مطمئن باشید فروشتان افزایش پیدا خواهد کرد.

 برای اطلاع از شرایط ساخت و ایجاد مارکتینگ پلن به سایت شهر24 مراجعه کنید و آگهی رایگان ثبت شده را مشاهده کنید 



نویسنده:

تاریخ: 1399/11/29 ساعت: 16:39

نظرات(0)

تعداد بازديد : 20

به این پست رای دهید:

بخش نظرات این مطلب


کد امنیتی رفرش